Інформація про заклад/Files/images/DSCN4864.JPG

Вознесенська школа-інтернат І-ІІІ ступенів «Обдарованість» – єдиний

навчальний заклад інтернатного типу Миколаївської області, який забезпечує

поглиблене вивчення математики, інформатики та цілеспрямовано працює над

виявленням, розвитком здібних та обдарованих дітей.

З 28 жовтня 1960 року по 23 вересня 2011 року загальноосвітня школа -

інтернат І - ІІ ступенів.

З 24 жовтня 2011 року – загальноосвітня школа – інтернат І – ІІІ ступенів

«Обдарованість».

Очолює навчальний заклад орденоносець

ордену «Княгині Ольги», Заслужений працівник

освіти України, Відмінник освіти України, вчитель –

методист, нагороджена почесною грамотою

Верховної Ради України, знаком «За заслуги перед

містом», вчитель-методист Доценко Людмила Олександрівна

Навчально-виховний процес забезпечують 42

педагога, з них:

 «спеціалістів вищої категорії » - 22;

 «спеціалістів І категорії» - 12;

 «спеціалістів ІІ категорії» - 5;

 «спеціалістів» - 3;

 майстер спорту - 1.

Мають педагогічні звання :

 «Заслужений працівник освіти» - 1;

 «Відмінник освіти України» - 2;

 «вчитель - методист» - 2;

 «старший вчитель» - 8.

Відповідно до рішення Миколаївської регіональної експертної ради з

питань ліцензування та атестації навчальних закладів від 04.01.2013 року

Вознесенську загальноосвітню школу-інтернат І-ІІІ ступенів «Обдарованість»

Миколаївської обласної ради визнано атестованою «з відзнакою»

Навчальний заклад має потужну

матеріально-технічну базу:

- чотириповерховий навчальний корпус

на 340 місць, в якому розміщені 26

сучасних кабінетів та приміщення

Центру дитячої творчості;

- корпус самопідготовки з

приміщеннями для організації

позакласної роботи та учнівського

самоврядування;

- триповерховий спальний корпус на

240 місць з ігровими кімнатами;

- спортивна, актова та хореографічна зали;

широка мережа комп’ютерних засобів (локальна система з Wi-Fi зоною;

2 комп’ютерних класи; 2 інтерактивні дошки; комп’ютери; інтернет-

бібліотека; мультимедійне обладнання).

Наявність аудіо та відео апаратури та комп’ютерної техніки в кабінетах,

дають можливість широкого використання електронних підручників,

відеофільмів, навчальних презентацій для здійснення ефективного навчально-

виховного процесу. Також в школі-інтернаті створений спортивно-ігровий

оздоровчий комплекс, до складу якого входять медичний пункт з процедурним

кабінетом, тренінговим кабінетом та кімната психологічного розвантаження,

логопедичний кабінет, кабінет з основ здоров’я, фітобар, стежка здоров’я,

спортмайданчик, футбольне поле.

Педагогічний колектив Вознесенської загальноосвітньої школи-інтернату

І-ІІІ ступенів «Обдарованість» Миколаївської обласної ради велику увагу

приділяє майстерності вчителя на засадах впровадження нових педагогічних

технологій, організації самоосвітньої діяльності та створення цілісної методич-

ної системи професійного зростання педагогів.

З метою підвищення професійного рівня педагогів адміністрація

Вознесенської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів «Обдарованість»

Миколаївської обласної ради уклала угоду про співпрацю з Інститутом

педагогічної освіти і освіти дорослих Національної академії педагогічних наук

України, відповідно до якої з травня 2010 року школа обрана Центром

професійного саморозвитку вчителя «Академії педагогічної майстерності».

Діяльність Центру професійного саморозвитку базується на дидактичному

комплексі «Педагогічна майстерність» за редакцією академіка І.А. Зязюна у

складі підручника, хрестоматії та методичного посібника з історії педагогічної

майстерності. Цей дидактичний комплекс – не тільки цілісне наукове

дослідження з проблем творчої діяльності вчителя, а й доступне для кожного

вчителя навчально-методичне забезпечення з розв’язання багатьох особистісно-

професійних проблем педагогічної практики.

За час існування Центру професійного саморозвитку вчителя «Академії

педагогічної майстерності» при Інституті педагогічної освіти і освіти дорослих

Національної академії педагогічних наук України педагоги нашої школи-

інтернату, навчальних закладів міста та району підвищили свою кваліфікацію

через участь у творчих семінарах, науково-практичних конференціях, майстер-

класах, які були проведені викладацьким складом академії.

Досягненням педагогічного колективу школи-інтернату є результативна

участь у Міжнародних виставках «Сучасні навчальні заклади - 2013» в

номінації «Формування творчої особистості в навчальних закладах» та

«Сучасні навчальні заклади - 2014» в номінації «Педагогічна майстерність –

домінанта професійної дії вчителя». Проект «Формування творчої особистості в

умовах школи-інтернату» нагороджений срібною медаллю, а проект «Педаго-

гічна майстерність – домінанта професійної дії вчителя» - золотою.

Педагоги школи-інтернату приділяють велику увагу науково-

дослідницькій діяльності учнів. З цією метою організована робота шкільного

наукового товариства «Інтеграл». Традиційно навесні проходить науково-

практична конференція «Перлини творчості», на якій вихованці представляють

кращі проекти. Щорічно вихованці школи – призери міських та обласних етапів

Всеукраїнських предметних олімпіад, переможці конкурсів-захистів науково-

дослідницьких робіт Малої академії наук, предметних турнірах, інтерактивних

конкурсах та олімпіадах.

Розвитку творчих здібностей учнів сприяють заняття в гуртках. Високу

результативність демонструють учасники вокального

гуртка «Мелодія»:

- ІІІ місце - на обласному конкурсі української пат-

ріотичної пісні «Червона калина»;

- ІІ місце - на ХVІІІ Міжнародному фестивалі

дитячої творчості «Золотий лелека» у номінації

«Вокальне мистецтво - І вікова категорія»;

- І місце - на V Всеукраїнському благодійному

фестивалі-конкурсі дитячо-юнацької творчості

«Квітуча Україна» в рамках проекту «Безхмарне небо для дітей», у номінації

«Естрадний вокал – І вікова категорія».

На базі школи-інтернату реалізовано міжнародний проект «Music camp

international». Це тижневий музичний табір, де американський волонтер-

диригент Констанція Фортунато творила музичні дива: близько двох сотень

вознесенських школярів, перед численною аудиторією

міського будинку культури заспівали пісні на п’яти

мовах світу, грали на музичних інструментах, які

більшість з них ще тиждень тому вперше тримали в

руках.

Значна увага приділяється розвитку соціальної

активності учнів, створенню умов для вільного розвитку

особистості:

 активно працює учнівське врядування «Нове

покоління»;

 дитяча організація «Країна Веселкова»;

 об’єднання ЮІР «Світлофор»;

 загін ДЮП «Спалах»;

 скаутський загін «Альфа і Омега»

 загін «Козацька родина»;

 дитяче об’єднання «Народознавці»;

 агітбригада «Засторога».

Кiлькiсть переглядiв: 109

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.