Інформація про заклад
Вознесенська школа-інтернат І-ІІІ ступенів «Обдарованість» – єдиний
навчальний заклад інтернатного типу Миколаївської області, який забезпечує
поглиблене вивчення математики, інформатики та цілеспрямовано працює над
виявленням, розвитком здібних та обдарованих дітей.
З 28 жовтня 1960 року по 23 вересня 2011 року загальноосвітня школа -
інтернат І - ІІ ступенів.
З 24 жовтня 2011 року – загальноосвітня школа – інтернат І – ІІІ ступенів
«Обдарованість».
Очолює навчальний заклад орденоносець
ордену «Княгині Ольги», Заслужений працівник
освіти України, Відмінник освіти України, вчитель –
методист, нагороджена почесною грамотою
Верховної Ради України, знаком «За заслуги перед
містом», вчитель-методист Доценко Людмила Олександрівна
Навчально-виховний процес забезпечують 42
педагога, з них:
«спеціалістів вищої категорії » - 22;
«спеціалістів І категорії» - 12;
«спеціалістів ІІ категорії» - 5;
«спеціалістів» - 3;
майстер спорту - 1.
Мають педагогічні звання :
«Заслужений працівник освіти» - 1;
«Відмінник освіти України» - 2;
«вчитель - методист» - 2;
«старший вчитель» - 8.
Відповідно до рішення Миколаївської регіональної експертної ради з
питань ліцензування та атестації навчальних закладів від 04.01.2013 року
Вознесенську загальноосвітню школу-інтернат І-ІІІ ступенів «Обдарованість»
Миколаївської обласної ради визнано атестованою «з відзнакою»
Навчальний заклад має потужну
матеріально-технічну базу:
- чотириповерховий навчальний корпус
на 340 місць, в якому розміщені 26
сучасних кабінетів та приміщення
Центру дитячої творчості;
- корпус самопідготовки з
приміщеннями для організації
позакласної роботи та учнівського
самоврядування;
- триповерховий спальний корпус на
240 місць з ігровими кімнатами;
- спортивна, актова та хореографічна зали;
широка мережа комп’ютерних засобів (локальна система з Wi-Fi зоною;
2 комп’ютерних класи; 2 інтерактивні дошки; комп’ютери; інтернет-
бібліотека; мультимедійне обладнання).
Наявність аудіо та відео апаратури та комп’ютерної техніки в кабінетах,
дають можливість широкого використання електронних підручників,
відеофільмів, навчальних презентацій для здійснення ефективного навчально-
виховного процесу. Також в школі-інтернаті створений спортивно-ігровий
оздоровчий комплекс, до складу якого входять медичний пункт з процедурним
кабінетом, тренінговим кабінетом та кімната психологічного розвантаження,
логопедичний кабінет, кабінет з основ здоров’я, фітобар, стежка здоров’я,
спортмайданчик, футбольне поле.
Педагогічний колектив Вознесенської загальноосвітньої школи-інтернату
І-ІІІ ступенів «Обдарованість» Миколаївської обласної ради велику увагу
приділяє майстерності вчителя на засадах впровадження нових педагогічних
технологій, організації самоосвітньої діяльності та створення цілісної методич-
ної системи професійного зростання педагогів.
З метою підвищення професійного рівня педагогів адміністрація
Вознесенської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів «Обдарованість»
Миколаївської обласної ради уклала угоду про співпрацю з Інститутом
педагогічної освіти і освіти дорослих Національної академії педагогічних наук
України, відповідно до якої з травня 2010 року школа обрана Центром
професійного саморозвитку вчителя «Академії педагогічної майстерності».
Діяльність Центру професійного саморозвитку базується на дидактичному
комплексі «Педагогічна майстерність» за редакцією академіка І.А. Зязюна у
складі підручника, хрестоматії та методичного посібника з історії педагогічної
майстерності. Цей дидактичний комплекс – не тільки цілісне наукове
дослідження з проблем творчої діяльності вчителя, а й доступне для кожного
вчителя навчально-методичне забезпечення з розв’язання багатьох особистісно-
професійних проблем педагогічної практики.
За час існування Центру професійного саморозвитку вчителя «Академії
педагогічної майстерності» при Інституті педагогічної освіти і освіти дорослих
Національної академії педагогічних наук України педагоги нашої школи-
інтернату, навчальних закладів міста та району підвищили свою кваліфікацію
через участь у творчих семінарах, науково-практичних конференціях, майстер-
класах, які були проведені викладацьким складом академії.
Досягненням педагогічного колективу школи-інтернату є результативна
участь у Міжнародних виставках «Сучасні навчальні заклади - 2013» в
номінації «Формування творчої особистості в навчальних закладах» та
«Сучасні навчальні заклади - 2014» в номінації «Педагогічна майстерність –
домінанта професійної дії вчителя». Проект «Формування творчої особистості в
умовах школи-інтернату» нагороджений срібною медаллю, а проект «Педаго-
гічна майстерність – домінанта професійної дії вчителя» - золотою.
Педагоги школи-інтернату приділяють велику увагу науково-
дослідницькій діяльності учнів. З цією метою організована робота шкільного
наукового товариства «Інтеграл». Традиційно навесні проходить науково-
практична конференція «Перлини творчості», на якій вихованці представляють
кращі проекти. Щорічно вихованці школи – призери міських та обласних етапів
Всеукраїнських предметних олімпіад, переможці конкурсів-захистів науково-
дослідницьких робіт Малої академії наук, предметних турнірах, інтерактивних
конкурсах та олімпіадах.
Розвитку творчих здібностей учнів сприяють заняття в гуртках. Високу
результативність демонструють учасники вокального
гуртка «Мелодія»:
- ІІІ місце - на обласному конкурсі української пат-
ріотичної пісні «Червона калина»;
- ІІ місце - на ХVІІІ Міжнародному фестивалі
дитячої творчості «Золотий лелека» у номінації
«Вокальне мистецтво - І вікова категорія»;
- І місце - на V Всеукраїнському благодійному
фестивалі-конкурсі дитячо-юнацької творчості
«Квітуча Україна» в рамках проекту «Безхмарне небо для дітей», у номінації
«Естрадний вокал – І вікова категорія».
На базі школи-інтернату реалізовано міжнародний проект «Music camp
international». Це тижневий музичний табір, де американський волонтер-
диригент Констанція Фортунато творила музичні дива: близько двох сотень
вознесенських школярів, перед численною аудиторією
міського будинку культури заспівали пісні на п’яти
мовах світу, грали на музичних інструментах, які
більшість з них ще тиждень тому вперше тримали в
руках.
Значна увага приділяється розвитку соціальної
активності учнів, створенню умов для вільного розвитку
особистості:
активно працює учнівське врядування «Нове
покоління»;
дитяча організація «Країна Веселкова»;
об’єднання ЮІР «Світлофор»;
загін ДЮП «Спалах»;
скаутський загін «Альфа і Омега»
загін «Козацька родина»;
дитяче об’єднання «Народознавці»;
агітбригада «Засторога».
Коментарi